Hero fő kép

Alkalmi munka EFO-val - Minimális adminisztráció, maximális teljesítmény

A váratlanul felmerülő kapacitásigények kezelését teljes mértékben átvállaljuk, minimalizálva az ezzel járó adminisztratív terheket.

  • Átvállaljuk a toborzás és koordinálás folyamatát.
  • Szükség esetén 24 órán belül megfelelő munkaerő-kapacitást biztosítunk.
  • A feladathoz igazítva biztosítjuk a megfelelő alkalmi munkaerőt.

Hirtelen munkaerőigény esetén gyors megoldást biztosítunk - Önöknek csak az eredményre kell figyelniük.

Emberi HR, digitális rendszerben - ez a MADS.

Alkalmi munkavállalók MADS-től: mindenkinek a legjobb választás

Nagy adatbázisunknak és sokéves tapasztalatunknak hála rövid távra is gyorsan és hatékonyan toborzunk.

  • A teljes folyamat online intézhető az ajánlatkéréstől a munkaidő nyilvántartásáig.
  • Nagyobb csapatokat is gyorsan, minimális adminisztrációval tudunk szervezni.
  • Átlátható megoldást nyújtunk akkor is, ha csak néhány napra van szükség nagyobb létszámra.

Jó tudni:

Az alkalmi munkavállalókat egyszerűsített foglalkoztatás (EFO) keretében alkalmazzuk, amely nem jár hosszú távú elköteleződéssel, és akár napi szinten is rugalmasan alakítható. Nincs járulékfizetés, ugyanakkor napi közteher fizetendő. A bejelentés egyszerű, elektronikusan vagy telefonon is elvégezhető, így gyors megoldást kínál hirtelen kapacitásigény esetén.

Alkalmi munka (EFO) – A folyamat lépései:

Alkalmi munka (EFO) – A folyamat lépései

Miért pont a MADS?

Stratégiai gondolkodás: Hatékony hirdetési stratégiánkkal a legkülönlegesebb feladatra is találunk munkaerőt.

Egyszerű adminisztráció: A folyamat összes lépése online követhető, Digitális HR rendszerünkben a feladatra szabott irányítópultot kínálunk

Gyors munkábaállás: adatbázisunkból villámgyorsan tudunk jelölteket biztosítani.

Dun & Bradstreet AAA Gold minősítéssel működünk. Tanúsítják a hatékonyságunkat

MADS

A MADS-el még egyszerűbb

Így tesszük egyszerűvé az alkalmi munkaerő biztosítását:

  • Minden folyamat elektronikusan intézhető, a szerződéskötéssel együtt.
  • Nagy adatbázisból dolgozunk, így alkalmi munkaerőt akár 24 órán belül biztosítunk.
  • Gyors megoldást kínálunk felesleges adminisztráció nélkül.
  • A feladathoz igazítva biztosítjuk a megfelelő alkalmi munkaerőt.
  • Egy szerződés, egy számla, több munkavállaló: a papírmunka így a legegyszerűbb.

Röviden:

A leggyorsabb és legegyszerűbb megoldást kínáljuk a rövidtávú kapacitásbővítésre.

5 kihívás, 5 megoldás

Tőlünk. Komoly adatbázissal dolgozunk, és úgy hirdetünk, hogy szinte azonnal össze tudjuk kötni a keresletet a megfelelő alkalmi munkaerővel. Átvállaljuk a munkavállalással kapcsolatos adminisztrációt is, így akár nagy létszámban is gyorsan tudunk munkaerőt biztosítani.
Adatbázisunk jelöltjeit folyamatosan szűrjük és csoportosítjuk. Rövid időn belül tudunk olyan alkalmi munkavállalót bevonni, aki rendelkezik például jogosítvánnyal, pénztárgép-kezelői képesítéssel vagy alap nyelvtudással. Összetettebb feladatokra is gyorsan toborzunk.
Feladatra szabható digitális HR rendszerünkben pontosan követhető a munkavállalók jelenléte és beosztása. Tapasztalatunknak köszönhetően rengeteg koordinációs feladatot át tudunk vállalni, így minimális adminisztrációval, gyorsan tudunk plusz alkalmi munkaerőt biztosítani.
Velünk nem kell. Ez egy gyors, jogszabályoknak megfelelő megoldás. A dolgozók bejelentését mindkét félnek meg kell tennie, a jelöltek ellenőrzését mi elvégezzük.
Digitális HR rendszerünkben pontosan látszik, ki mikor dolgozik. Mi is követni tudjuk, milyen tapasztalataik vannak a munkavállalóknak, így akár olyanokat is vissza tudunk hívni a feladatra, akik korábban már dolgoztak Önöknél.

Gyakori kérdések az alkalmi munkáról

Egyszerűsített foglalkoztatás formájában egy munkavállaló legfeljebb megszakítás nélkül 5 napot, évente összesen 90 napot dolgozhat egy munkaadónál. Ennél hosszabb vagy rendszeresebb feladatra más foglalkoztatási forma szükséges. Az alkalmi munka ideális rövid távú vagy szezonális munkaerőigény esetén.
Akkor érdemes alkalmi munkavállalókat bevonni, amikor rövid időre van szükség nagyobb vagy hirtelen felmerülő kapacitásra, illetve olyan feladatokra, amelyek gyorsan betaníthatók. Gyakori példa az év végi leltár, komissiózás, szezonális csúcsidőszak vagy különböző promóciók.
Az egyszerűsített foglalkoztatás (EFO) egy kifejezetten alkalmi munkára szabott, jogszabály által meghatározott foglalkoztatási forma. A munkavállalókat a munka megkezdése előtt elektronikusan vagy telefonon kell bejelenteni a NAV felé, a közterheket pedig a ledolgozott napok után kell megfizetni.
Bárki dolgozhat EFO keretében: diákok, nyugdíjasok, vállalkozók vagy olyanok is, akik főállásuk mellé keresnek plusz bevételt. Sokan választják azok is, akik szezonális jellegű munkát vállalnak, vagy valamilyen okból nem tudnak teljes munkaidőben elhelyezkedni.
A velünk dolgozó munkavállalókat gondosan szűrjük. Digitális HR rendszerünknek köszönhetően követni tudjuk a velük kapcsolatos visszajelzéseket, végzettségeket és tapasztalatokat. Olyan jelölteket javaslunk, akik kompetensek, motiváltak és korábbi megbízások alapján megbízhatónak bizonyultak - akár rövid távú feladatokra is.